Administrativ medarbejder søges til kundeservice og rådgivning
Hos Nordic Dream er vi på en spændende vækstrejse. Siden vi startede i 2019 er det gået rigtig stærkt. Derfor søger vi en ny kollega, der kan være med til at løfte vores niveau til nye højder. Er du den kollega, der altid gør en ekstra indsats for den ultimative kundeoplevelse? Er du disciplineret og formår du at arbejde selvstændigt? Så er det måske netop dig, vi står og mangler.
Om jobbet:
Du vil indgå i et lille og velfungerende team, som brænder for at give vores kunder den bedste oplevelse. Vores mission er at skabe flotte og æstetiske senge, som samtidig giver vores kunder en mærkbar bedre søvn. Vi håndbygger vores senge i Thy ud fra en filosofi om, at kun det bedste er godt nok. Samtidigt er vi dybt engageret i bæredygtighed. Vi planter et nyt træ, for hver seng vi skaber.
Din hverdag hos Nordic Dream:
Dit primære fokusområde vil være kundeservice og rådgivning på chat, telefon og mail. Desuden vil der sideløbende være opgaver som eksempelvis kontakt med leverandører og samarbejdspartnere. Du vil blive grundigt oplært i alle processer og lære alt om vores senge, når du starter hos os, så du er godt klædt på til at hjælpe vores kunder. Det vil også være muligt at arbejde hjemmefra engang imellem.
Dine kvalifikationer:
- Du har flair for IT og har let ved at sætte dig ind i nye systemer
- Du elsker at være i kontakt med kunder og sætter en ære i god kundeservice
- Du er en god holdspiller, der sætter en ære i at løse dine opgaver
- Du interesserer dig for e-handel og vil gerne lære mere
- Du har et smittende humør og man kan fornemme din positive energi i dagligdagen
Praktisk info:
Antal timer: Fuldtid Forventet
tiltrædelse: Snarest muligt.
Ansøgningsfrist: Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.
Arbejdssted: Vores kontor på Aarhus Ø.
Interesseret?
Vækker vores opslag din interesse, er du velkommen til at sende din ansøgning og dit CV til job@nordicdream.dk
Vi tilbyder:
- Løn efter kvalifikationer
- Pension, sundhedsforsikring og gode rabataftaler
- En arbejdsdag fyldt med spændende udfordringer
- Du bliver en del af et ambitiøst team, der knokler for at være de bedste, i et uformelt og afslappet arbejdsmiljø
- Løbende mulighed for videreuddannelse og kompetenceudvikling
- Spændende fællesarrangementer
Administrativ medarbejder søges til kundeservice og rådgivning
Hos Nordic Dream er vi på en spændende vækstrejse. Siden vi startede i 2019 er det gået rigtig stærkt. Derfor søger vi en ny kollega, der kan være med til at løfte vores niveau til nye højder. Er du den kollega, der altid gør en ekstra indsats for den ultimative kundeoplevelse? Er du disciplineret og formår du at arbejde selvstændigt? Så er det måske netop dig, vi står og mangler.
Om jobbet:
Du vil indgå i et lille og velfungerende team, som brænder for at give vores kunder den bedste oplevelse. Vores mission er at skabe flotte og æstetiske senge, som samtidig giver vores kunder en mærkbar bedre søvn. Vi håndbygger vores senge i Thy ud fra en filosofi om, at kun det bedste er godt nok. Samtidigt er vi dybt engageret i bæredygtighed. Vi planter et nyt træ, for hver seng vi skaber.
Din hverdag hos Nordic Dream:
Dit primære fokusområde vil være kundeservice og rådgivning på chat, telefon og mail. Desuden vil der sideløbende være opgaver som eksempelvis kontakt med leverandører og samarbejdspartnere. Du vil blive grundigt oplært i alle processer og lære alt om vores senge, når du starter hos os, så du er godt klædt på til at hjælpe vores kunder. Det vil også være muligt at arbejde hjemmefra engang imellem.
Dine kvalifikationer:
- Du har flair for IT og har let ved at sætte dig ind i nye systemer
- Du elsker at være i kontakt med kunder og sætter en ære i god kundeservice
- Du er en god holdspiller, der sætter en ære i at løse dine opgaver
- Du interesserer dig for e-handel og vil gerne lære mere
- Du har et smittende humør og man kan fornemme din positive energi i dagligdagen